صعود گروه کوهنوردی جمشید به قله دماوند،۹۵/۴/۱۵ +تصویر

صعود گروه کوهنوردی جمشید به قله دماوند،95/4/15 +تصویر

بعد از اجرای همه برنامه های شش ماهه گروه ،تاریخ صعود به دماوند نزدیک میشد وشور واشتیاق  اعضا برای صعود به بام ایران،قابل وصف نبود.
در ساعت ۴عصر روز سه شنبه با۱۶نفر از اعضای گروه که تمرینات خوبی را انجام داده بودند عازم رینه ودماوند شدیم ،صبح از تهران به بعد به علت ترافیک سنگین تعطیلات عید فطر مدتها درجاده ماندیم وساعت ۱۱به رینه رسیدیم که سریع درگروههای شش نفره سوارماشین های کمک دار شده و به سمت گوسفندسرا حرکت کردیم بعداز تحویل بار به قلی زاده(حمل بار باقاطر)وصرف نهار عازم بارگاه سوم شدیم که خوشبختانه بدون مشکل طی ۴/۵ساعت به کمپ رسیدیم اما بعلت شلوغی کمپ نتوانستیم بصورت گروهی کنار هم  چادربزنیم .نیمه های شب هوای منطقه خراب شد وباران شدیدی آمد که گروه هایی که صبح بسمت قله حرکت کرده بودند بعلت خرابی هوا برگشتند.ساعت ۱۰روز بعد همه به هم هوایی رفتیم،این فعالیت تا ساعت ۱۲ طول کشید واعضای گروه بعد از صرف نهار واستراحت به گشت وگذار پرداختند که همزمان تیم ملی امید هم در کمپ بود وبچه ها چند عکس با اعضا تیم ومربیان(چشمه قصابانی_هاشمی ومقدم بودند)انداختند وخود را آماده صعود نمودند .
ساعت  ۳ گروه بیدار و پس از صرف صبحانه ای مختصرحرکت منظم را با ۱۳نفر(۳نفربعلت کسالت شرکت نکردند) آغاز نمودیم .گروه با همان نظم حرکتی (بدون خستگی)درساعت۱۱ظهر برفراز قله اول ایران ایستاده وبا شوق کم نظیر خود پرچم گروه جمشید را بار دیگر به احتزاز درآوردند.بعداز گرفتن چند عکس یادگاری دوبا ره به پایین حرکت نموده وشبی پراز نشاط را درکمپ گذراندیم وصبح روز بعد با پایین آمدن وسوار براتوبوس به شهرمان ایلام برگشتیم.
شرکت کنندگان عبارتند از:
الماس جوهری- سعدالله حیدریان- اسماعیل اجلالی- جعفر اجلالی- نوروز جوادی فر- علی علیمرادی- یونس پاریاب- میلاد نصرتی- احسان ناصری راد- بدریه پورنجف- رقیه نصرتی- حنیفه احمدی- سمیه احمدی- کوثر دانیار- شکیبا جمشیدیان و محمدرضا جمشیدیان(سرپرست ومربی)

تهیه کننده گزارش:محمدرضا جمشیدیانَ

درباره نویسنده

166مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

8 + یک =

تمام حقوق این سایت برای © 2019 گروه كوهنوردي جمشيد. محفوظ است.